תפריט סגור

הדמיית שיער באמצעות שיטת המיקרו ־ פיגמנטציה

בניגוד להשתלת שיער, הדמיית שיער היא תהליך קוסמטי שיוצר מראה של יותר זקיקי שיער. בעוד שזקיקי השיער הם תלת-ממדיים, פיגמנטים הם דו-ממדיים ועובדים יחד כדי ליצור מראה אחיד של ראש מגולח. בדרך כלל, סימולציית שיער משמשת לאנשים שחווים אלופסיה דילול או צלקות.

מיקרו-פיגמנטציה היא ייצוג מדויק ביותר של צמיחת שיער האדם, וניתן להשתמש בה כדי לדמות תלתלים מלאים יותר. תהליך זה משתמש בנקודות פיגמנט זעירות כדי לדמות את גדילת זקיקי השיער הטבעיים. הוא יכול לשמש גם כסוג של הסוואה לצלקת, כאשר הפיגמנט חודר לשכבה העורית העליונה של העור הפגוע. הדמיית שיער היא דרך מצוינת לדמות צמיחת שיער טבעית ולהסוות שיער דליל.

לפני שעוברים מיקרו-פיגמנטציה של קרקפת, זה חיוני לבחור מומחה בתבונה. לפני שאתה בוחר בהליך זה, אל תשכח לבדוק את החוויה וההכשרה של הרופא. תבקש תיק של תמונות לפני ואחרי ותחפש מרפאה עם מוניטין טוב. זה יבטיח תוצאה טבעית. אם אתה מעוניין במיקרו-פיגמנטציה של הקרקפת, ג 'קסון SMP הוא המקום בשבילך.

טכניקת סימולציית השיער משתמשת בפיגמנטים כדי ליצור זקיקי שיער מציאותיים על הקרקפת. מלבד כיסוי צלקות על הקרקפת, זה גם עוזר עם צפיפות השיער. למעשה, לאנשים שחוו התקרחות, זה פתרון אידיאלי. הדמיית שיער באמצעות שיטת מיקרו-פיגמנטציה יכולה להתבצע על ידי מקצוענים מיומנים בעלי 10 שנות ניסיון בסטודיו קבוע לאיפור. תהליך המיקרו-פיגמנטציה נעשה באמצעות רולר מיוחד הנקרא NPM. הוא כולל 56 מחטים וצורה מיוחדת.

הליך זה קשה יותר להשגה על שיער כהה מאשר על אלה בצבע בהיר. זה דורש יותר מפגישה אחת. ההפעלה הראשונה דועכת עם הפיגמנטים, בעוד ההפעלה השנייה נועדה ליצור פרטים עדינים וצבעים כהים יותר. בסופו של דבר, מפגש שני אמור להביא למראה ריאליסטי רב-ממדי של צבע שיער. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע לפני שמתחילים בהליך זה, משום שטעויות עלולות להביא לתוצאה פזיזה וחסרת חשיבות.

למרות שהנוהל יעיל ביצירת קו שיער טבעי, יש לו כמה חסרונות. הראשונה היא שהמיקרו-פיגמנטציה של הקרקפת לא יכולה לעורר צמיחת שיער חדשה. במקום זאת, הוא מסתיר את הנזק שנגרם מנשירת שיער. עם זאת, ההליך אורך זמן והתוצאות המוגמרות ידעכו עם הזמן, ככל הנראה במשך שלוש או חמש שנים. לפיכך, אין זה מתאים לאנשים הרוצים למצוא פתרון קבוע לבעיות נשירת השיער שלהם.

מיקרו-פיגמנטציה של קרקפת היא הליך יעיל עבור חולים הסובלים משיער דליל. זה יכול לשמש גם למיתון קו השיער, כפי שהוא יותר טבעי למראה ולא דורש ניתוח. למרות שהמיקרו-פיגמנטציה של הקרקפת אינה פתרון קבוע, היא יכולה לספק יתרונות רבים לסובלים מהאלופסיה. עם הליך הדמיית שיער, הרופא יכול לדמות קרקפת חדשה על ידי הפעלת נקודות קטנות על הקרקפת.

מיקרו-פיגמנטציה יכולה להיות נטולת כאבים והיא פחות כואבת מקעקוע. המחטים המשמשות למיקרו-פיגמנטציה של קרקפת דקים יותר מאלה המשמשים בקעקועים. הנקודות משתנות בגודל, בעומק ובזווית. ההליך כולו יכול לקחת עד חמש שעות כדי להשלים. האדם הממוצע זקוק לשלושה טיפולים או יותר כדי להשיג תוצאה מציאותית. כל טיפול מוסיף פיגמנט לקרקפת כדי ליצור שיער עבה ושופע.

למרות שמיקרו-פיגמנטציה היא דרך יעילה לחקות את התהליך הטבעי של התקרחות, התוצאה הסופית יכולה לדעוך עם הזמן. שינויי הצבע קשורים קשר הדוק למהירות החידוש של תאי העור, לסוג הפיגמנט המופעל על הקרקפת ולרמת החשיפה לשמש. הפיגמנט בשימוש חייב להתאים לגוון העור של האדם, כמו גם הצבע שהם מקווים להשיג. זה יעזור למנוע הופעה ”מזויפת”.

מיקרו-פיגמנטציה של קרקפת היא עוד דרך לא מעודכנת ליצור מראה דמוי שיער. שלא כמו השתלת שיער, ההליך משתמש במיקרו-מחטים כדי להשתיל את הפיגמנטים מתחת לקרקפת. זה מדמה את צמיחת השיער ומקל על הסתרת צלקות ואלופסיה. בנוסף למיקרופיגמנטציה של הקרקפת, ניתן להשתמש בהליך זה על השפתיים, הגבות והחזה.

אחרי ניתוח הדמיית שיער, מטופל צריך להישאר מחוץ לאור שמש ישיר במשך שבוע. האזור הפגוע עשוי להיות מעט אדום ועוקץ. ניתן לרשום אנטיביוטיקה כדי להפחית את הסיכויים להידבקות. מלבד זאת, על החולה להימנע מגירוד או מטיפול נוקשה באזור. פגישת המשך עשויה להיות הכרחית. במהלך תקופת ההחלמה, על החולה לטפל כראוי באזור המטופל, למרוח קרם אנטיביוטי ולא לשפשף את אזור הקרקפת.